Friday, March 10, 2023

Refleksi Pembelajaran: Fasa 3 (Pembinaan)




Assalamualaikum.

Ok sekarang kita berada di fasa terakhir iaitu fasa pembinaan. Di fasa ketiga ini saya akan menunjukkan hasil dari tugasan-tugasan yang diberikan. Berikut hasil-hasil dari penggunaaan Adobe Photoshop. 


Poster Kitaran Hujan



Banner Sempena Minggu Steam 2023




Video animasi rama-rama


Minggu seterusnya kami telah menggunakan perisian Adobe Illustrator. Mari kita lihat hasil dari tugasan Adobe Illustrator (AI). 😉

Melukis penguin menggunakan AI


    Seterusnya, kami telah menggunakan perisian Adobe Character Animator 2022 untuk memasukkan karakter untuk menunjukkan cara bermain Math Twister. Saya telah menggunakan karakter sedia ada yang terdapat di dalam perisian ini.



    Saya berasa sungguh bertuah kerana diberi peluang untuk mempelajari tentang grafik dan animasi. Pengalaman ini sangat berharga dan saya akan mengaplikasikan semasa praktikum kelak untuk PdP saya.





No comments:

Post a Comment

Refleksi Projek: Fasa 3 (Pembinaan)

Spectra Nightcore · The Final Countdown ~ Nightcore Assalamualaikum.      Sekarang kita sudah berada di fasa ketiga iaitu fasa terakhir. Ak...